Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
nieuws Site Admin
|
Geplaatst: 13-05-2008 09:21:55 Onderwerp: Man gespt biertjes vast maar niet jongetje van vijf |
|
|
|
Man gespt biertjes vast maar niet jongetje van vijf
De Australische politie was gechoqueerd toen ze bij Alice Springs een uiterst onverantwoordelijke chauffeur van de baan plukte. Die had weliswaar zijn 30-pack bier met de riem vastgegespt achterin de wagen, maar niet een vijfjarig jongetje.
"Dit heb ik nog nooit meegemaakt", reageerde agent Wayne Burnett. "Ik sta verstomd. Het is de eerste keer dat ik moet vaststellen dat bier voorrang krijgt op een kind. De bestuurder bekeek mij wezenloos toen ik hem een boete van 450 euro gaf voor het rijden met een niet-geregistreerd en niet-verzekerd voertuig, én omdat hij de veiligheid van het kind niet had gegarandeerd. Hij begréép het gewoon niet."
Er zaten - naast de dertig biertjes en het jongetje - vier volwassenen in de wagen. Twee vooraan en twee achteraan, met tussen hen beiden het "beveiligde" bier. Het kereltje zat, zonder gordel dus, op de bult in het midden. (jv) |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
|
|
|
|