algemeen nieuws
Justine Henin stopt er mogelijk mee

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    nieuws // Tennis
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
nieuws
Site Admin

BerichtGeplaatst: 13-05-2008 09:40:16    Onderwerp: Justine Henin stopt er mogelijk mee Reageren met citaat
Justine Henin stopt er mogelijk mee

Verliezen we één jaar na Kim Clijsters met Justine Henin al onze tweede tenniscoryfee? De Franstalige krant La Dernière Heure voedt alvast de geruchten en stelt dat het nummer één van de wereld nadenkt over het einde van haar carrière. "Het blijft een gerucht. Maar waar rook is, is vuur", stelt de krant. "Haar nieuwe ontgoocheling in Berlijn stemt Henin tot nadenken. In die mate dat ze het racket voor onbepaalde duur aan de wilgen wil hangen."

Na het succesvolle 2007, met tien toernooizeges, beleeft Juju voorlopig een bijzonder moeilijk jaar. Kansloze nederlagen tegen Sharapova op de Australian Open en Serena Williams in Miami kregen vorige week een vervolg tegen Safina in Berlijn. Naar Rome stuurt Henin, twee weken voor de start van Roland Garros, haar kat.

Studeren en reizen
"Wat ik nu meemaak stemt me niet gerust", sprak Henin na haar verlies vorige donderdag tegen Safina, die daarna ook wel Serena klopte en het toernooi won in de finale tegen Dementieva. "Ik hoop mijn vertrouwen terug te winnen, al vallen deze nederlagen me zwaar. Of de veer gebroken is, weet ik niet, maar ik mis momenteel de juiste middelen om op terug te vallen. Ik heb tijd nodig dit te verwerken."

Ook voor het toernooi van Berlijn viel er al merkwaardig nieuws uit het kamp van Henin te horen. Juju, die op 1 juni 26 wordt, zou opnieuw willen gaan studeren. En reizen. "Ik wil graag de wereld verkennen, ver weg van de druk op de tenniscourts. Dingen doen die door het tennis nooit mogelijk zijn." (odbs)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    nieuws // Tennis Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: